Då var det helg och jag känner mig nästan helt frisk

Hej bloggen!

Det finns fördelar och nackdelar med att vakna halv 8 varjedag utan att egentligen behöva det. Fördelen är att skulle dom ringa från dagis och vilja att jag jobbar är jag pigg och glad, nackdelen är att jag nästan somnar stående runt denna tid på dygnet..

Nu är jag nästan helt frisk också, jag mår helt bra men är fortfarande snorig..

Idag var jag och luncha med denice, gick och kolla i lite olika butiker och sånt gossigt.

Nu ska jag se den senaste filmen av twilight, sen ska jag läsa klart boken. Någon som vet när den sista filmen kommer? Jag blir så himla arg för man blir nästan helt förälskad i robert pattinson, när man ser filmerna.. Är jag ensam om detta eller? hehe..

Jaja jag orkar tyvärr inte skriva så mycket mer om det, ikväll ska jag och firat äta middag hos pappa. Jag tror att jag ska svulla med chips och dipp också. Veckans sista avsnitt av idol, dåååååliiiiiigt!


Hoppas att ni får en härlig söndag :)

PUSS EMMELIE

Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helg! =)

2010-09-17 @ 17:24:39
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0