bålsta bålsta bålsta, skärpning nu va

Hej bloggen! :)

Just nu befinner jag mig i den lilla orten Bålsta, jag fick ett ryck i måndags på jobbet, jag saknade min man så mycket. Så jag bestämde mig för att åka och hem och överraska honom. Tog tåget till märsta där han tränar och sen åkte vi och fick massage. Vilken underbar flickvän man är då!
Sen kände jag för att stanna lite längre, har jag tur så stannar jag ändå tills på fredagmorgon.

Idag har jag varit med Nisse och ätit lunch, samt frågat ut lite partier om varför vi ska rösta på just dom, haha!

Hur som helst, vi lever i en liten håla vid namn Bålsta. Måste man göra det värre än det redan är? Jag vet att rykten existerar här, tro mig! Men måste ni tro er veta saker och ting angående mig och mitt förhållande? Belive me, ni vet inte mycket. Så det är faktiskt mest pinsamt när jag får höra hur ni pratar och tycks er veta saker ni absolut inte vet!

Ärlighet finns även här, och jodå min pojkvän pratar med mig, så oroa er inte :) Jag är ju också medveten om att ni som faktiskt sitter och skvallrar, samt sprider allt detta antingen har mitt nr, min msn eller mig som vän på fejjan. Så lyft på luren fegisar, det skulle underlätta en hel del faktiskt :)

Tror kanske att det finns någon där ute som antingen är ute efter att totalt sabotera, eller så är du eller ni bara ett par ena falskajävlar. Jag struntar faktiskt i vilket, skaffa er ett liv det är mitt tips till er..


Nu idag ska jag och faktiskt min pojkvän, åka till jakan och förhoppningsvis köpa gummistövlar, det ni!

Paraply har jag men inga gummistövlar, det gäller att vara redo för hösten!

Nu ska jag onlineshoppa lite.

Det här beställde jag senast, lite smågrejer bara..



jag använder dom som tofflor och dom är sååå gossiga!




och även en ögonbrynspenna..


Tack och adjö för idag!

PUSS EMMELIE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Människor vill alltid gotta sig i andras liv och trycka ned dom för att höja sig själva. Det gäller självklart inte alla människor men det finns dom som gör det. Tyvärr! Inte bara i Bålsta utan överallt. Jag bor också i en liten stad och rykten finns även här. Folk lägger sig i alldeles för mycket! Typiskt svenskt tror jag! Man får försöka vara stark och tro på sig själv och sina nära och kära. Försök strunta i dom som vill trycka ned dig :) Kram!

2010-09-08 @ 18:37:39
Postat av: Emm

Tack tack!:) Det är så mycket roligare när vi vet vilka ni är som kommenterar. Fast jag förstår, skulle aldrig själv våga kommentera med mitt namn ;)

2010-09-08 @ 19:38:35
Postat av: Anonym

Förlåt, glömde mitt namn! Julia heter jag som kommenterade.

2010-09-08 @ 19:54:36
Postat av: Emm

Hehe du behövde absolut inte skriva ditt namn, men det är roligare så(:

Måste bara fråga känner du eller vet du vem jag eller denice är? Eller hitta du bara hit?:)

2010-09-09 @ 08:23:48
Postat av: Anonym

Jag känner ingen av er, hittade bara hit av en slump för ett tag sen. Tycker er blogg är skön!

2010-09-09 @ 10:29:19
Postat av: Anonym

skön haha, måste vara de sista den är ;) Men jag läser nog din också höhö!

2010-09-09 @ 10:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0