är sjuk, förlorar pengar och är ensam.

Godmorgon!

Fy vilken dålig dag, jag har som sagt inte kraft för att ta mig till jobbet och sen jobba i 8 timmar. Tror inte ens att jag skulle klara av att gå ner till postlådan. Ändå mår jag bättre  inatt, jag vaknade och då överdriver jag inte 4 gånger och jag måste haft ganska högfeber för jag mådde verkligen skit! Känner att febern har gått bort nu, men sådär var det igår också, på natten hade jag feber sen var den borta men kom tillbaka mot kvällen.

Ärligt jag blir ALDRIG sjuk, firat har varit sjuk hur många gånger som helst de senaste halvåret eller 2 elle 3 typ. Men jag har aldrig blivit smittad, jag har väldigt bra imunförsvar, tror jag iallafall.

Men nu när det var min sista dag på jobbet blir jag sjuk och förlorar bra med pengar, fasen alltså! Jag tänkte igår på kvällen, men jo jag åker jag klarar det sista dagen. Men jag började må sämre och sämre och tillslut kände jag, nej det är inte värt de!


Förresten så bokade jag och firre våran resa igår :) Den 9onde december bär det av mot khao lak i thailand. Vi hade sån extreme otur, det var en speciell resa vi suttit och kolla på, så ringde jag ving igår för att höra mig för lite. Då sa hon, det finns bara 1 rum kvar av den där så skynda er att boka. Vi sitter med internet framför oss och när vi ska bekräfta så finns den inte längre, någon hann före.. Så jävla drygt! Så vi fick ta en lite dyrare resa..


Här är hotellet!








Ja jag orkar inte lägga upp så många bilder..

Det ska iallafall bli hur skönt som helst, jag längtar redan! Men sådär var jag förra året när vi skulle åka till grannis också gick runt i flera månader och längta haha! Men jag älskar att resa, det absolut bästa jag vet.

Men nu ska jag ha en dag fylld med film, har även godis men jag lär ju inte känna någon smak :(

Jag ska ha twilight maraton, har börjat kollat på 1an och sen blir det new moon, eclipse och sen ska jag läsa de sista sidorna i sista boken :)


PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0