ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH låt mig få kasta en tallrik i väggen eller nått

Hej!

Jag ligger i sängen och RENT UTAV KOKAR!!! Jag tror jag börjar gråta, vad är det för fel på människor?

Att jag ska skulle åka hit och jobba i 2 veckor har varit planerat HELA SOMMAREN! Det har ALLA vetat om, så jag fråga en viss person och har i princip BETT PÅ MINA BARA KNÄN om att få sällskap några dagar. Men nej det finns viktigare saker (tydligen) Frågade tidigare idag om denna person kunde tänka sig att komma lite tidigare eftersom att denna person inte gjorde någon som helst jävla nytta hemma ändå, ska kolla upp det får jag till svar och sedan skriver min BROR att denna person inte kan komma, utan kommer att komma sent ikväll. Ja men toppen tänkte jag att vi har min bror som kan vara en slags brevbärare för denna person som, som vanligt inte kan tala själv. Tråkigt det där!

Hur som helst, jag lugnar ner mig och tänker att det får ta den tid det tar då denna person borde ju vara här vid ungefär halv 8-8. Nej ni förstår att för 10 minuter sedan hade denna muppen inte ens lämnat sitt hem och då säger jag att då kan denne person komma med sina vänner imorgon, för då vill man ju såklart komma någonstans när man har kompisarna med sig. Är glad att jag kan stå med någonting, ett stort hus där det finns massor att göra. Själv lär man väl inte ens märka att jag finns.

Min bror och en gemensam kompis till oss alla är påväg hit, jag sa till min bror när ni kommer till stationen kan ni ta bussen hit. okej säger han och lägger på och nu säger den efterblivna ungen att han står upp på  CENTRALEN och undrar vart bussen går. Alltså min fråga är vad är människors problem? Jag har lust att slå dom allihop med en jävla stekpanna i huvudet eller nått. Men dom kommer lagom tills det är dags för mig att sova, jag ska nämligen JOBBA IMORGON!!

Jo juste jag hade köpt ett sällskapspel som jag tänkte att vi kunde spela idag. Men det lär ju aldrig komma till användning!

Jag vet att jag sa till denna person att inte behöva komma hit ikväll för att denna trögefan ändå var så seg, så det är inte det jag klagar över. Utan hur EGO man får vara, har haft flera dagar på sig att kunna komma och SPECIELLT idag, men prioriterar någonting annat för att denna personen är LAT och ingenting annat.

Jag struntar i vad fan du säger nu, men jag hade gjort det för dig och allt där till!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag hade längtat efter det här ända sen i måndags.

känns som förr igen


Du kan verkligen bara dra någonstans! Ingen ska ringa mig eller smsa, nu ska jag sova.

godnatt E

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article7718535.ab

2010-09-03 @ 21:47:46
Postat av: Caroline

Kram och sov gott gumman. Du har så rätt i det du skriver.

2010-09-03 @ 22:20:10
Postat av: ljzm

vem är det som är efterbliven?!

2010-09-05 @ 11:53:11
Postat av: emm

min pojkvän ;) haha!

2010-09-06 @ 10:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0