13 sep

Dessutom tänkte jag passa på att meddela er små vänner om att jag faktiskt lever. Jag vet att bloggen inte är prio 1 just nu och jag är medveten om att det suger. Toksuger. Hehe.
Helgen har varit mindre bra men idag har jag varit glad som en lärka, jag har fått mycket gjort i skolan, men dock inte tillräckligt.. :( Kommer inte ihåg att det var så mycket att göra, haha.
Imorgon ska jag och Jessica träffas på en fika, vi överväger fortfarande om vi ska stanna kvar i Bålsta eller om vi ska dra en kortis inne i stan. Annars är hela dagen vigt åt studier. Givetvis.
På onsdag ska jag till skolan på morgonen och vid lunchtiden ska jag iväg på en hälsokontroll.
På torsdag väntar storprovet i Historia, jag frukar det väldigt mycket måste jag säga. Redan nu känns det hopplöst och de är det som är så dumt.
Men ska råplugga så fort jag är klar med inlägget, ge det en ärlig chans liksom.


Förövrigt så närmar sig valet med stormsteg. Jag vet, visst är man less? Det står ju inget annat i tidningarna och dessutom så pratas det extremt mycket om de i bekantskapskretsen. Jag är åtminstone less.
Men rösta ska jag, absolut. Jag har övervägt bra länge nu, dessutom har jag och semlan tagit en tripp ner till valstugorna här i bålsta, det enda som var öppet var Socialdemokraterna och Centern, haha..
Jaja, jag väntar iallafall med spänning på resultatet..

Det får stå för dagens uppdatering.
Ta hand om er nu!
Puss och kram.
Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0