Början på en ny vecka

Idag har jag varit i skolan från 10 till tre. Jag har haft tre lektioner för att vara exakt, svenska, psykologi och rättskunskap. Super.. Efter skolan blev det ett träningspass borta vid kvarnkojjan tillsammans med Emmelie. Haha, vi sprang inte många meter men det var gossigt iallafall.
Imorgon är jag ledig från skolan men jobbet kallar 18.30... måste styra det här med jobbet alltså, jag är dessvärre fruktansvärt less och nu tror jag att det börjar smitta av sig på resterande personal. Det är trist att det inte känns bra längre men jag vet inte rikigt vad man kan göra åt det.  

Jaja, hur som helst, nu väntar en varm dusch. Puss! /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0