3 okt



Som ni ser så har jag blivit brunhårig igen. Jag slänger upp en lite tydligare bild senare i veckan..
Helgen har varit bra, det bli stan tillsammans med Shannon och syster i fredags, jag var hos frissan samt lite snabbshopping. Därefter åt vi middag hemma hos moster, super mysigt!
Efter moster tog jag, jennilee och Linda taxi till Rilles, mycket folk och allt det där, så jag hade super trevligt.
Igår blev det en lugn kväll, jag åt god middag tillsammas med pappa och Carina och runt tio snåret tog jag bilen till mamma. Vi gick och la oss runt midnatt och imorse väckte mamma mig med nybakt bröd. Goss..
Idag har vi förövrigt varit på mickelmäss, gud vilken skitmarkand alltså. Haha, dessutom har det varit tokkallt ute...
Nu väntar skolboken. Och en varm dusch!

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0