migrän anfall på ingång!

Min första lediga dag på länge, och jag gör ingenting men ändå får jag migrän? Så jävla sjukt.

Jag har nu suttit i telefon med Victoria kliniken i stockholm, jag ska nämligen förhoppningsvis spruta in lite botox i huvudet. Tycker att jag börjar bli en aning hängig i ansiktet haha, nejdå men det ska tydligen hjälpa. Det är ju absolut inte gratis. Men vad ska jag göra? Jag lägger ner tusentals kronor varje år på denna skit, så kan lika väl lägga ner en massa på att de ska funka. Sen blir det ju inte jag som betalar heller, eller de kan jag ju inte tänka mig haha!

Har även beställt hem löshår nu från rapunzel, så himla super trevlig tjej som hjälpte mig verkligen. Det håret som jag ville ha var för tillfället slut och skulle kanske inte hinna komma innan jag ska till thailand. Så hon gav mig samma hår fast lite längre (vilket var 400 kr dyrare än de jag ville ha, för att de var längre). Men hon var så jätte snäll och sa att jag kunde få de för samma pris som de jag skulle ha och när vi var klara blev de hela totalpriset med frakt och allt 100 kr billigare än om jag skulle köpt de första håret. Hon gav mig en bra rabattkod! ;)

Snart kommer min man hem från jobbet, jag ska ta lite knark och hoppa in i duschen. Känner att detta är ett jobbigt anfall som är påväg att komma, VILL INTE!

Hoppas allt är bra med er läsare, sorry att uppdateringen suger här. Men jag jobbar varenda dag och nisse både jobbar och pluggar! Håll tummarna för att färgen på håret ska passa mig nu!


PUSS EMMELIE

Kommentarer
Postat av: :)

Usch vad jobbigt att du har sån problem med migrän!! hoppas det löser sig! Jag har iallafall ett litet tips som kanske kanske kan uppmuntra lite. En bekant till mig hade problem med migrän i flera år, riktiga jävla anfall. Sen slutade hon med p-piller av olika anledningar och nu har hon inga besvär alls. Så om du nu käkar hormoner så kan du ju prova att sluta med det ett tag för att se om det kan vara det som påverkar det! Kram!

2010-11-22 @ 22:44:04
Postat av: E

Tack så mycket för tipset! :) men jag har inte ätit någonting med hormoner på ett helt år, pga just detta. Så de har jag tyvärr redan provat :/ Kram!

2010-11-23 @ 08:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0