Visst vore det härligt om jag berättade om valborg?

Visst vore det härligt om jag berättade om valborg?

För old time's sake

Jag, syster och ett par goa vänner firade valborgsmässoafton hemma hos pappsen. Det blev grillning och en ganska misslyckad trekamp.

Kvällen fortsatte och själva partajet drog inte igång förens ett, två på kvällen. Det var helt tokigt. Jag hade trevligt. I början på kvällen stressade jag så himla mycket och det förstörde nog lite. Jag menar, halv 4 hämtade jag upp Jennilee på Bro hof. Klockan fyra skulle gästerna anlända. Två an de var hos pappa innan vi ens var där. De stod utanför dörren och väntade på oss. Vi släppte in dem och stressade ner till Ica. Vi hade inte hunnit handla maten för kvällen. Därefter blev det lite fix. Vi var rätt ofixade samtidigt som allt fler droppat in genom dörren. När klockan passerat fem ringer mamma och för att kolla hur det gick på min promenad med Zebbe. Justfan. Jag hade lovat att gå ut med hunden vid tre. Tar bilen till mamma och tackar gud för att jag inte hunnit öppna vinet. Väl hos mamma blir det en snabbpromenad med vovve. Därefter, två timmar efter schemat kan festen börjar. Ni får förlåta oss. Men vi är trots allt en Baath Lundmark.

Jag lovar, tider är inte vår starkaste sida.

Allt ordnade upp sig tillslut men efter middagen, när vi skulle köra igång de riktiga lekarna var alla nog rätt onyktra. Behöver jag säga att lekarna inte gick så bra?

Det blev bara en lek, förövrigt.

 

Jag har inga bilder men jag slänger gärna in en bild sen i tisdags. Jag, Julia, Petra, Jessica och Fia var på Ericas studenskiva.

 

Snyggovänner jag har va?

 




D


Kommentarer
Postat av: mammsi

Hahaha.. så tider är inte vår starkaste sida :D Nää men mina små hjärtan, vi är ju inte försenade om det gäller jobb eller andra viktiga saker ;) Puss

2010-05-06 @ 22:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0