Uppdate frün tysklad

Hej!
Det har gütt ett par dagar sen jag skrev sist. Det var inte rikigt tanken man jag har haft tok mycket att göra. Vi jobbar frün 07.30 till 16.3, klockan 17 är vi tillbaka pü hotellet och vid 18 eller 19 är det välkommsprat och middagsdags. Dü äter vi middag med gästerna till 22.00. Därefter sängen. Det är sü det ser ut.
Förövrigt sü befinner jag mig i Nubergring eller hur skjutton det stavas. Vi är vid europas mest kända raceingbana, coolt ha?. Och idag ükte jag Audi r8 LMS blien med en av instruktörerna nügra varv pü gran prix banan. Haha,.
Imorgon bär det dock av tillbaka till Ingestad(?). Där har jag helgen ledig, hmm.. Dennis har lovat att visa mig runt sü det blir nog inte lika trist som förra helgen.

Hm. vad mer dü? Just ja, det suger. Det är dötrist här och klandra mig inte om jag är allvarligt deprimerad när jag kommer hem.  Fast igür drack jag vin, riktigt gott vin faktiskt. Jullan hade tyckt att det var awsome. Det är första kvällen jag faktiskt tackar ja till alkoholhaltig dryck, (bortsett frün de vardagliga shottara som alla müste dricka) det var hur som helst inge bra val. Lite för mycket vin pü en onsdag resulterade i att jag förstov mig pü torsdag. Det gör mig sü himla arg. Jag försov mig inte sü mycket att jag kom försent till Alexandra, och ingen led av det mer än mitt utseende som fick en tiominuterssminkning. Men det är sü inte okej. Det var bara tur att jag vakande i rätt ögonblick.
Men nej, det spelar ingen roll för min chef hatar mig ändü.


Jajja,, jag har kvällen fri för en güng skull, det blir nog en promenad och sedan sängen.

Förresten sü saknar jag er galet mycket. Det är sinnesjukt och jag blir tokig av att sitta tyst pü en stol 80 procent av dagen. Och Alex säger att jag är för tystlüten.. men undra varför?

-Ah tja. Ja, jag har en bil. Nej jag vet inte, men den är blü och har fyra hjul. Nej det är ingen Audi..

-Nej,jag vet inte vad den silvriga bilen där borta är för modell.

-Nej, jag kommer faktiskt inte ihüg vad det var för tysktord du sa till mig igür.

-Ja, jag packade upp 50 nykelringar.

- Mein name ist Denice Lundmark, ist komme aus Schwden und ist lerne deutsch, ja det är i stort sett allt jag kan säga.

Okej, nu ska jag avsluta men hur som helst, Ha en underbar dag imorgon Emmelie och alla andra blivande studenter. En güng i livet. Det är helt tokigt. Och jag är ledsen att jag inte kan vara där och se er springa ut. Herregud, jag är ledsen att jag inte ens für vara där och dela det minnet med Emmelie.


Puss och massa hjärtan

Denice


Kommentarer
Postat av: moster

Mosters hjärta, så ledsen att du är ledsen. Tur att du har så lätt för skratt å att du kan dela med dej av det till dom andra torrisarna. Vi saknar dej, å hoppas att det blir bättre för varje dag, stället heter Nurberg, där du är, så stavas det i Sverige i allafall...men ett tyskt u då...jaja, vi tänker på dej å saknar dej massor. Puss å kram moster =) <3

2010-05-28 @ 09:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0