Det närmar sig verkligen

Hej!
Jag har haft fullt upp hela dagen. Herregud, klockan ringde som vanligt på tok för tidigt. Det brukar vara så när den ringer på morgonen.
Hur som helst, det blev en tur in till stan. Stadskörning. Det kändes som att det var dags. Träna lite inför Tyskland.
Åherregud, Tyskland. Det närmar sig verkligen. Jag har börjat småpacka men jag håller på att bli tokig. Allt och inget ska med.
Efter storstanden träffade jag moster. Jag och Julia ska ju jobba för henne imorgon. Bröllops och dop-catering.
Vi börjar jobba vid tre och innan dess MÅSTE packningen vara klar. Jag måste också hinna fixa lite andra inköp, Shampoo, balsam, krämer, ja, allt egentligen. Ny tandborste, extra hårnålar och tusen andra grejjer.
På lördagkvällen blir det en lätt utgång. Jag måste ju avskedsfira lite, först middag hos pappa och därefter ett fåtal glas vin. Sen på söndagmorgognen så bär det av. Direkt till Berlin.

Justja, Andréa ringde mig idag.
- Kan inte du komma till mitt jobb en sväng idag?, jag har en sak till dig.

Jag svängde förbi henne ungefär 10 minuter senare och snacka om att jag blev glad. Ett rosa collage med massa bilder och ett par söta små texter här och där.
Inte fan var det ett sånt avsked när jag åkte till Norrland inte!
Men det var gossigt. Om det var.
Jag är så glad att jag har henne. Jag är glad att jag har er alla!
Men ni måste ju komma ihåg att jag kommer tillbaka. Jag är bara ett flyg borta. Och ni är mer än välkommna att hälsa på också för den delen.



Hur som helst. Nu ska jag fortsätta med packningen.
Vi ses på terassen eller på rilles i helgen. Vi håller oss på hemmaplan. Mer eller mindre.

Denice



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0