thaimat

Hej bloggen! :)

Jag har inte bloggat någonting pga att min älskling har varit magsjuk så jag tog hand om honom hela dagen igår och jag sov ingenting natten till lördag eftersom jag ville att han skulle få ligga ensam i sängne. Så jag gick ner och la mig på soffan som inte är så jätte skön att sova i just. Så när hans mamma vaknade 20 över 6 gick jag upp och la mig i sängen och då sov jag kanske 1 ½ timme så igår hade vi en riktig seg lördag.

Jag ligger bara och väntar på att jag också ska bli sjuk "peppar peppar ta i trä" haha jag vill inte. Men vi ska iallafall snart åka och köpa lite thaimat för om jag nu ska bli sjuk ska jag banne mig äta riktigt god mat innan, jag har inte ätit ett riktigt mål sen i fredags kl 1 då åt jag toast med kycklingröra på Andréa´s café. Så jag är hungrig.

Nu orkar jag inte skriva mer, jag ska bara ligga och dega idag också. Det suger ju att det inte blev grönan men det passar inte riktigt nu hehe. Det får bli en annan helg, för det MÅSTE bli av!

Hoppas alla haft en trevlig helg :)

Be gärna för att jag inte ska bli sjuk!

PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0