Släkten är samlad!

Hej alla! :)

Hoppas att ni alla har en trevlig fredag, för det har jag!
Det var meningen att jag skulle umgås med min käre släkt hela kvällen och dricka vin mm. Men jag och Linda fick en ryck och kände att vi ville gå ut idag istället för imorgon, det blir kanske imorgon också vem vet haha..

Måste iallafall säga att det är mycket trevligt att ha nästan hela pappas släkt samlad och ha ätit god mat och lyssna på när min kusin spelar munspel, spelar gitarr och sjunger fattar dock inte hur man kan göra allt på en gång det men bra låter det haha.. spelar in lite så det kanske kommer upp ett videoklipp när jag kommer hem, är faktiskt tillräckligt onykter för att inte kunna klara av det haha.

om typ en halvtimme hämtar linda och rikard mig här sen ska vi hem till linda så jag får fixa mig för att gå ut sen åker vi in till stan och sen ska vi till knorring och senare blir det arken!

Jag har med mig min kamera men min jäkla batteri börjar ta slut så det blir kanske inga bilder under kvällen, skit också.. Annars hade skulle ni fått en massa bilder från ikväll.

Nu ringde precis linda och sa att dom åker från lemland så dom är här inom 10 min.. Måste sluta och vara social med min underbara släkt de sista 10 minuterna.

Ha en super helg!
PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0