Nu är jag tillbaka

Hej :)

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, men jag har ju varit på Åland och som vanligt när jag är där så finns det inte mycket tid för att sitta vid någon dator utan jag är ute på vift en hel del..

Kan ju berätta lite fort om vad jag gjorde och vad som kommer hända denna vecka. I fredags hade vi ju släktmiddag vid ca 10 kom rikard och linda och hämta mig, vi åkte då in till mariehamn satt först på knorring och sen blev det arken. Jag blev väldigt onykter, har en tendens att bli där borta nämligen och jag fattar verkligen inte varför. Jag är verkligen inte den som brukar bli full, hur som helst vi kom hem halv 6 och jag somna 6, sen vakna jag vid 9. Jag var fortfarande lite smått vinglig och det linda gör är att ta en cigg och öppna en öl, jag trodde faktiskt att jag skulle spy. Hur kan man?

Jag drack inte en droppe förutom 1 halvt glas cola typ, åt knappt någonting heller. Jag var helt slut!!
På kvällen skulle vi ut igen för tydligen hade ju jag lovat de, men jag valde att vara nykter. Tills det att alla återigen sitter på knorring och börjar skratta och skoja och jag tyckte mest det var drygt med alla dessa onyktra människor så jag tänkte äh en äppeldrink kan väl inte skada? Ack så fel jag hade, alltså jag tänker inte berätta om min hemska natt jag hade men det slutade med att jag gick och la mig kl 10 på söndagmorgon och upp kl halv 12. Jag sov alltså 1½ timme. Jag hade en mycket trevlig helg på Åland, jag älskar att vara där och jag hade jätte trevligt i både fredagskväll och i lördagskväll men jag kunde skippat de 4 shottarna i lördags så hade nog helgen varit ännu bättre.

Nej fy nu går vi ifrån det här ämnet, känner mig som en 14 årig flicka, men ni som läser den här bloggen och som hängt med ett tag vet att det här inte är någonting vanligt för mig.

Hur som helst idag har jag legat ute och solat och firat mamma har varit med mig. Sen kl 17:00 idag ska jag göra naglar till balen på fredag och om 15 minuter ska jag och bea och kolla på hennes klänning, spännande :)

Imorgon ska vi fixa med bordsplaceringen till balen och planera allt inför den, sen ska jag och min älskling åka och kolla på smycken och en väska till mig. Har inte fixat det än haha.. På torsdags blir det att hämta klänningen, förbereda ni vet det ska vara ansiktsmask, inpackning, noppa ögonbrynen, raka benen och gärna hinna med att sola lite solarium haha. Sen på kvällen ska vi till lastberget och förbereda möblera om och allt sånt som behöver fixas inför den stora dagen :)

Nu måste jag faktiskt gå, men hade super bra! Förresten när jag kommer tillbaka hem hit till hjärtis ikväll så ska jag äta grillat jammmi! jag är hungrig NU.

Kanske har någon bild från helgen ska kolla :)

Jag och sofia på arken..


PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0