Mys onsdag

Hej bloggen :)

Imorse vakna vi vid 9 men jag låg kvar i sängen ända till kl 10, eftersom jag skulle till sjukhuset så vart jag ju som ledig idag. Efter att jag var klar på sjukhuset åkte jag och firat och åt någon halvdålig thaibuffé vi och thaimat alltså. Efter det åkte vi och köpte massa saker till min student och så köpte vi en gräsklippare till wiggo, så när vi kom till Bålsta så åkte vi och lämna den och sen blev vi kvar där ända tills för 2 timmar sen. Vi grillade hos dom och åt en jätte god middag :)

Påvägen hem åkte vi förbi smultronstället och köpte 2 glassar var, vi tog båda en 88an och en nogger haha, vi åt 88an för typ 10 minuter sen och nu tror jag faktiskt att det börjar bli dags för min nogger. Jag har även chips, dipp och läsk.. 

Men nu ska jag lägga ifrån mig datorn, se klart på anna anka söker assistent och sen ska jag se på efterlyst :)

PUSS EMMELIE 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0