Längtar!!

Hej! :)

Idag börjar jag inte förens 13:40 så jag har sovit till kl 10 och nu MÅSTE jag plugga, jag har en massa saker att göra i religion men jag börjar med våran skrivning, den ska fan bli klar idag.

Denice skriver verkligen aldrig längre skumt! Någon gång kan hon ju kika in här, fast det kan bero på att hon inte har något internet just för tillfället.

Jaha vad ska jag hitta på att skriva mer då? Lalala.. Jo juste det där vita balleringaskorna som jag beställde och den bruna mc jackan ska jag idag skicka tillbaka för det var på tok för stort! Ett stort problem jag har, inga jävla kläder passar, alltså när inte ens min nya bikiniöverdel passar i den stl jag alltid haft så är det fan trist alltså.. Aja bara in på hm och beställa något nytt :)

JUSTE glömde ju för fasen nästan att skriva om det som rubriken handlar om. På söndag ska jag, min älskling, Andréa, Stefan, Martin och Julia på grönan! Gud så jag längtar kan det inte få bli söndag nu? :)

På fredag ska jag göra provuppsättningar till min bal också, och på lördag blir det väl bara lite mys med Nisse kanske? :)

Nu kom jag även på en till grej, idag är det EXAKT 1 månad kvar till studenten. Så vid denna tid om en månad kommer vi ha champange frukost och om 2 timmar kommer jag att stå överlycklig och full bland alla mina vänner och släktningar.. Balen är om 2 veckor och nästa helg åker jag till åland 5 dagar, vi ska ha släktmiddag och då ska jag passa på att städa i mitt hus eftersom jag får finbesök dit den 18 Juni till den 25! Jag, Andréa och Jullanpullan åker dig..

Senast Julia var med mig på Åland, midsommar 06 haha!



När nisse kommer hem sen så ska vi hitta på en massa skoj då med! :)


Nu måste jag börja göra mig i ordning och sen plugga.. Ha en himla trevlig tisdag allihopa :)

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0