känner mig jävligt arg

FAAAAN! ursäkta att det hoppar grodor ur mun på mig, nu kommer denna klasiska fras (ni som känner mig) vet att höjdpunkten för mig under året är när det är melodifestivalen och sen eurovision. NI KAN GLÖMMA att jag kollar på det på lördag.. Jag minns när anna vann alltså jag surade flera timmar, det vet firat han fick stå ut med mitt surande. Jag känner att samma bitterhet finns här ikväll igen, FAN! ååååh, varför röstar ni gamla människor på Anna, det är jubara för att man tycker att hon är söt och duktig. Visst en jätte fin låt, jag gillar den nu. Men man kan inte skicka en tjej som står rakt upp och ner och sjunger en lugn låt till eurovision, det är ju ingenting speicellt med henne, hon har ju ingen utstrålning direkt (anser jag) hon sjunger jätte vackert och är duktig, aboslut men det är stopp där.

Jag röstade som en toooook på salem och darin, andra länder känner till darin. Så varför inte skicka honom? och salem han är ju lite små gullig, spelar piano och är helt klart speciell han sticker iallafall ut lite.

Det här är erat fel svenska folket att min lördag är förstörd!!  Jag har sett fram emot det här jäkligt länge.




Jaja kan ju försöka nämna utan att låta allt för galen att vi hade studentkampen idag. MP vann såklart!! :) (not)

Det var kul iallafall och kolla på alla, själv stod jag bara och hejja. Springa är inte min grej :)


vi lyckades fixa snygga lag tröjor iallafall




vinnarlaget tyvärr







Snart ska jag och hjärtis kanske till max, jag behöver en god hamburgare och en riktigt stor cola så jag får lugna ner mig.. Plus att precis innan man fick veta vilka som gick vidare började jag gråta lite i smyg när jag läste denice inlägg. Jag vill inte att du ska vantrivas där, jag vill att du ska komma hem! Vad ska vi prata om, om 10 år när vi pratar om din student och inte min?

Jag kommer gråta den 4 juni och inte av lycka utan av saknad av dig!


PUSS EMMELIE


Kommentarer
Postat av: carro

Åh gumman du är så go när du skriver. Vet att Denice hade gjort nästan vad som helst för att få vara med på din stora dag. I kväll är hon i Inglostadt och har "helg" Hon är ute med en av mekanikerna som tydligen är trevlig och charmig :D Han lovar att lära henne mera tyska, och ju mer hon lär sig desto mindre ska han röka :S! Hoppas det blir en fin dag, nästa fredag. Kram min lilla prinsessa.

2010-05-28 @ 22:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0