Jag och kärleksfilmer

Hej!

Vilken katastrofal uppdatering här i bloggen, undrar verkligen vad denice har för sig och hur det går för henne. Hon har inte svarat på mitt senaste sms, jag saknar henne och skulle verkligen behövt henne nyss. Jag har precis kollat på en kärlekfilm, ni förstår att det är min och Denice specialitet vi älskar kärleksfilmer. Tror inte det är många bra kärleksfilmer vi har missat. Alldeles nyss så såg jag iallafall Dear John en film jag starkt rekommenderar till er tjejer där hemma, faktiskt den bästa jag sett på länge. Självklart ska jag ju alltid börja lipa också, det är väl typiskt. Den absolut bästa kärleksfilm jag någonsin sett är the notebook vad jag tjöt alltså, herregud haha.

Varje tisdag läggs ju dom nya G.G avsnittet upp också så igår på morgonen såg jag förra tisdagens avsnitt och självklart är det sista avsnittet för säsongen. Så nu ska man behöva vänta ända till hösten, alltså sånt där kan göra mig galen. Jag bara väntar och väntar på att det ska bli bra mellan Chuck och Blair och så fort det börjar bli bra ska det hända något dåligt, fan säger jag bara!

Nog om det jag förstår vad ni alla tänker, men ja jag gillar gossip girl väldigt mycket och speciellt det 2.

Igår tog jag med min bror upp till marlene och jörgen och så hämtade vi wiggo på dagis, han blev så glad. Sen hjälpte han mig att kratta och fixa lite med blommorna och det tyckte han var mycket skoj..


Nu ska jag gå ner och äta frukost/lunch och vänta på att min älskling kommer hem :)

PUSS EMMELIE

Kommentarer
Postat av: Anonym

EMMELIE DET LIGGER ETT NYTT AVSNITT UTE?

2010-05-25 @ 22:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0