jag är trött och ska sova nu

Hej!

Jag är helt slut vet ej varför men jag måste nog sova 1 timme eller 2.

Eftersom skorna jag beställde från hm var alldeles förstora så fick jag köpa ett par på daisman eller vad fan den heter, jag kan inte ha deras skor för dom är jätte stora i stl, plus att jag tycker dom har rätt fula skor också. Men så kom jag på att jag kan ju gå till barnavdelningen och där hittade jag ett par svarta ballerinaskor, jag vill kunna ha ett par bekväma skor att som jag snabbt kan ta mig in och ur, typ när man ska till skolan och så.
Jag kan visa en bild någon gång..

Sen har jag klickat hem det här från hm, jag kommer ha så mycket basplagg nu så det är inte sant. Men sånt kan man inte få för mycket av va? Nu måste jag bara hitta en jacka, någon som vet var man kan hitta fina jackor?






Hm´s barnavdelning i stl 35



Nu blir det sängen någon timme, sen kommer min älskling hem och då ska det finnas mat färdigt.
Återkommer kanske lite senare, men det är tveksamt haha.

PUSS EMMELIE







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0