Fyllebrännbollis!

Hej! :)

Jag känner mig på lite bättre humör idag iallafall hihi. Förresten minnns ni när jag och Nisse sa is bakom exakt varenda ord? vi säger bara så till vissa saker nu, trist eller hur bissis?

Idag har vi fyllebrännboll, jag vet vad ni tänker nu alla "äldre" men nej ni behöver inte oroa er. Jag ska inte få ett rack i huvudet eller supa ner mig så jag somnar i ett dike. Jag är en duktig tjej och det vet ni om :)

Julia och Andréa ska också komma dit och gossa med mig, jag kommer att lägga upp bilder imorgon. Förra fyllebrännbollen så satte sig någon på min kamera så den fick en spricka i glaset, den var då helt ny och året innan det slängde julia sin mobil i backen. Så vi får se vad som går sönder idag :)

Jag och min gossråtta tog en prommis till sibylla vid 2 jag åt ett minimål och sen tog vi en prommis hem igen, det var myspys och gott! (blev inge max inatt)

Håll tummarna för att vädret håller i sig, jag tänker ifs ta med min vinterjacka och filtar men ändå :)

PUSS EMMELIE

Förresten idag är det 1 vecka kvar till studenten, caroline kommer ni vara med på mitt utspring kl 12 då? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0