fredag

Hej!
Ikväll är jag ledig, hur skönt är inte det?
Jag jobbar imorgon och det blir min sista ikväll innan jag åker. Det känns lite skumt, jag har varit hemma i ganska precis en månad och vipps är jag borta igen. Jag kommer sakna min säng mest. Min säng och kisse. Tillsammans.
Hur som helst. Amanda är i Bålsta och det vore synd att inte passa på att träffa henne. Det var på tok för länge sen vi sågs!
Därför lutar det mot bio i Kista ikväll. Måste shoppa också. Jag ska tydligen ha med mig en elegant evening dress till Tyskland. Haha, tvivlar på att kista galleria kan erbjuda mig det men ändå. Kanske hittar något annat gossigt.

Brottom!!'
Puss
Denice

Kommentarer
Postat av: Alex

Då hoppas jag på mycket uppdatering och bilder när du är i Tyskland Nisse! :D

Kram

2010-05-07 @ 21:44:59
URL: http://alexandrapalfi.blogg.se/
Postat av: mammsi

Puss mitt hjärta, det ska bli så himla spännande och riktigt bra för dej den här resan.

2010-05-09 @ 19:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0