fan vad drygt

Hej!

Alltså ibland blir man ju irriterad, igår skrev jag ett sjukt långt inlägg eller ganska långt. Trodde jag hade publicerat det, men nu när jag kolla på icke.

Jag skrev iallafall om balen som är idag. Så lite kortfattat då, igår var jag först i skolan, sen åkte jag och bea och sola vi hann även med en glass i det härliga sommarvädret. Sen åkte jag hem städa, tvätta, hade inpackning, raka benen, noppa ögonbrynen, peeling mm.  Ni tjejer vet ju vad man gör för förberedelser, jag ligger fortfarande i sängen ska gå ner till hjärtis mamma och prata och äta lite frukost, hon tycker det är jätte kul att jag ska på bal hon vill hjälpa mig med smycken och klänningen. När jag kom hem med klänningen första gången i onsdags så kom hon direkt upp och ville titta och se vilka smycken som passa bäst till haha. Men hon har ju ingen dotter så hon är nog glad att jag finns här :)

Efter det ska jag ner till salongen då kommer jag nog äta lunch där med Andréa och så ska vi fixa hår och smink, efter det ska jag hit upp igen och då ska Nuray hjälpa mig med klänningen, den är nämligen omöjlig att få på sig själv.

Orkar inte skriva så mycket mer, kl 5 ska vi tjejer samlas för att dricka mousserande m jordgubbar och sen strax efter 6 bär det iväg mot lastberget :)

Ha en trevlig fredag, imorgon kommer jag upp med bilder (förhoppningsvis)

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0