videobloggar

Sitter och kollar igenom lite bilder på pappas dator just nu.  Varenda gång som jag och Andréa festar tillsammans så spelar vi alltid in filmer för att vi tänker att vi ska lägga upp dom här i bloggen, det är bara det att jag vågar aldrig. Så just nu satt jag och kollade på en från den kvällen vi hade våran slutskiva, det är ju verkligen jätte kul att titta men jag tror inte jag skulle vilja lägga upp dom här haha..

Imorgon kommer ju Andréa på mitt eftersläpp till balen, så då kanske vi kan göra en som vi kan lägga upp här. Men vi måste vara lite skärpta då haha!

Ni får en bild från den kvällen iallafall

Dom här tjejerna är verkligen bäst och lite smått knasiga. + Nisse (SAKNAR)







Nu är Firat här måste rusa. Vi hörs bloggen!:)
PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0