blir ett till inlägg

Hej igen!

Tänkte bara tala om för er som är intresserade (vilket lär vara 0) vad jag ska göra nu ikväll. Jag ska efter detta lägga mig i soffan dricka ica´s färskpressade apelsin juice (godaste juicen som finns!!) äta en kexchoklad och kolla på a cinderella story som jag sett ca 24 gånger utan att överdriva lite ens. Den går på 3an förresten :)

Tror ju inte att min pojkvän är speciellt sugen på att se den direkt, han sitter just nu och kolla på populär musik från vittula eller vad den heter haha. Ursäkta mig men fan så dålig den är!

Nu ska jag hoppa ner under täcket, ha en mysig söndag alla:)

Älskar dig



PUSS EMMELIE


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh vad fin där är på bilden Emmelie.

2010-05-24 @ 15:05:00
Postat av: Anonym

Tack :) Synd att ni inte kunde komma.

2010-05-25 @ 15:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0