Balen

Hej! :)

Nu kommer bilderna från balen, för er som väntat på dom hehe! Tror att Denice och Caroline vill se de iallafall hehe. Förlåt Caroline och Peder för att jag inte mms:a men jag glömde helt bort det, ni får ta en titt nu istället :)

Tänkte börja med att berätta lite först, jag var aldrig sådär super taggad eller hade den riktiga balkänslan och jag tror att det kan bero på att det faktiskt är jag själv som varit med och planerat det hela. Det var hur som helst jätte trevligt, jag höll mig nykter och Firat kom och hämtade mig strax innan 1 jag tyckte det var alldeles lagom. Hade rejäla blåsor och sår på mina stackars tår och jag kände att jag hade haft mitt roliga, det var super kul att få se alla. Ni var alla jätte fina!


















Orkar inte sitta och ladda upp 200 bilder här, så jag avslutar detta inlägg med en bild på mig och mina älskade skor som fick mina stackars tår att skrika efter plåster.

 

Då avslutar vi här, nu har jag ju en hel mapp med blogg material så nu lär ni få se mycket balbilder här framöver.

PUSS EMMELIE

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh vad söt du är på bal-bilderna gumman. Hoppas du hade en härlig kväll.

2010-05-24 @ 15:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0