Åland

Hej alla :)

Förlåt att jag inte skrivit någonting under veckan men jag har inte haft tid faktiskt..

Imorse åkte jag och pappa till Åland för våran släktmiddag imorgon. När vi kom hem så somnade jag typ på en gång haha jag var helt slut, jag vaknade lagom till middagen och sen skulle jag ut och köra min moped haha, vi ska nämligen sälja den. Den var ett väldigt onödigt köp, pappa köpte den för 4 år sen och jag har knappt kört någonting haha.. Så snart blir jag rik höhö ;)

Sitter just nu hos faster och dricker lite vin, jag kände att jag behövde trådlöst internet så pappa och jag åkte hit..

Imorgon ska jag träffa Linda på dagen och sen ska vi hit till faster igen och ha släktmiddag..

Här får ni lite bilder från i tisdags, det var så fint väder så vi åkte hem till mig och drack mousserande med jordgubbar..

Ni får även bilder från igår, då hade vi mösspåtagning och sen åkte jag hem till Sanna och fika :)
















Nej nu blir det inga fler bilder, nu ska väl jag och pappa snart börja åka hem.. Uppdaterar imorgon eller på lördag :)

Ha en trevlig helg.
PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0