1 maj!

Hej! :)

Haha nu var det ett tag sen jag skrev igen, men igår var jag verkligen helt död. Antingen så var det någonting väldigt konstigt i mina drinkar eller så tar det helt enkelt på min stackars kropp att festa så mycket som jag gjort sen Julia kom hem från norrland. Jag, Julia och Andréa har varit ute på tok för mycket och slösat på tok för mycket pengar, blir knäpp bara jag tänker på hur mycket pengar som gått. Men kul har vi haft, så det har det varit värt! :)

Nästa helg blir det dock inget för mig, tror inte det blir något före balen nu faktiskt.

Men i torsdags på våran skiva hade vi super kul, vi prata om vilken poäng vi gav kvällen och vi 3 var överrens om en 10a. Inte dåligt!

Först dansade vi en massa, typ hela kvällen. Sen gick vi runt halva stockholm kändes det som för att äta på max och så stod vi ju i kö i säkert 20 minuter också men det var det värt. Sen blev det iallafall svarttaxi hem, sjukt bra!

Igår var jag som sagt sliten med ett stort S. Fattar ingenting, det blev iallfall inte en droppe alkohol igår vilket känns mycket värt idag. Hur mår ni andra förresten? :D

Här får ni nu lite bilder från i torsdags, temat var sommar! Tycker ni jag lyckades? Det tycker jag ;)


Alex är en glad tjej som vanligt!






berra älskar att hänga med på fest





Min bästa vän följde med, tyvärr åkte hon hem tidigt!


Världens snyggaste nisse! 











Vi träffade några killar vi följde med hem sen ;)





Nu började de bli dags att gå, om ni undrar varför mitt linne är helt fläckigt
så är det tack vare alan. Han råkade spilla en drink över mig och lite senare, lite till!


En hamburgare efter krogen är verkligen ett måste, jag är alltid vrålhungrig!
Uppenbarligen Jullan också, ni skulle sett hennes urslickade dipp ;)








Det finns flera bilder, med det är är dom ända ni behöver se! :)

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0