Så var det dags igen!

Hej goa vänner!

Jag kännde att det var dags för att uppdatera er lite om livet på längan.
För det första, tatueringen mår bra, egentligen tänker jag väl inte så mycket på att den finns där men jag trivs med den, faktiskt. Bra tur va?! 
Helgen har varit rätt tung, eller inte bara helgen egentligen. Hela veckan. Inte nog med detså blev det slagg 8.00 imorse. Sov till två, klev upp ur sängen och ut ur rummet. Jag passerade spegeln påväg till köket. Man kunde fortfarande se att den svakt vita färgen. Justja, Brandsläckaren. Orora er inte, det brann inte. Någon nörd lekte med den igår. Det var helt vitt och immigt i korredoren. Som om vi inte redan var inne i dimman?
Hmm... Ikväll har jag iallafall jobbat, det blev rätt tidigt. Och imorgon är vi lediga. Vi funderar på en skoterdag men vi måste verkligen städa vårt rum. Tvätta och handla mat står förövrigt också på morgondagsen to do list.

Justja, vi hade möte på längan ikväll. Det har börjar språra lite väl mycket nu. Jag hoppas på att det blir bättre, mindre liv och mer städning som gäller. Det låter toppenbra!

Planerna för kvällen är inte roligare än teoriboken. Jag blir så arg på mig själv. Plugga plugga plugga. Hur svårt kan det vara? Undra om jag har tappat förmågan? Vilja finns det gått om, dock tydligen inte tillräckligt.

Hmm.. Nu är det iallafall dags. Bonnierstrafikskolecd nästa.

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0