Godkväll

Hej bloggen!

Jag ska berätta en sak. Vi har tatuerat oss. Helt tokigt faktiskt.. Jag har inte berättat det för pappa ännu men mamma fick reda på det här om dagen och jag smsade Jennilee igår. Motivet är en krona och den sitter längst ner på höger ben. Det var en rolig grejj, den är väldigt liten och inte så synlig.

Förövrigt så fick jag mitt nya kontrakt idag, med förlängningen på alltså. Jag är anställd tills den 5 mars.
Spännande va. Det ska nog gå toppen!
Imorgon är det förövrigt körlektion som gället, kvart över 10. Det är lite bittert faktiskt,. för annars hade det varit vinkväll. Det är alltid vinkväll för Julia men jag står av någon anlednign alltid över. Sängen har istort sett vägt tyngre än alkohol ända sen vi kom hit. Nu känner jag dock att slutet är nära, Julia har 10 dagar kvar. Jag har en månad, men ändå!


Hur som helst. Bildedags!


















Denice

Kommentarer
Postat av: mamma

Puss go-ungen min, bra att sängen väger tyngre än alkoholen, även om party kan vara uppiggande ibland! Tatueringen är söt. Du är väl anställd till 5 april? Inte mars gissar jag ;)

Älskar dej hjärtat mitt

2010-03-05 @ 10:40:55
Postat av: emmelie

Men vad ni är söta era små gullfisar!

2010-03-05 @ 11:14:35
Postat av: Carina

Vilken fin tatuering, passar en prinsessa :)

Lycka till med körkortet, du kommer klara det galant!

Kram på dig

2010-03-05 @ 13:01:46
Postat av: pappa

aja baja issi bissi

2010-03-05 @ 18:14:25
Postat av: moster

Bissebuse, får mej att tänka på när ni va små å ni ville att jag skulle sjunga godnattsången (visst kommer du ihåg, den som mamma å pappa alltid sjung? å arg blev du om man missa nått ord!!!) den om prinsessor, å bara riktiga prinsessor har krona :D puss hjärtat

2010-03-06 @ 15:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0