Körkortet!

Gaaashh!! Jag har just klarat körkortet! Förstår ni hur undrbart det är?!  En klump i halsen som förvunnit. Det var så många som visste om uppkörningen också så mitt psyke hade nog inte klarat av en kugg.  Uppkörningen var dock simpel, herregud.. jag menar Arjeplog. Är dock lika glad för det. Körkort som körkort va tusan!.
Hm.. Hur som helst, jag är bara glad!!
Sen har jag 9 dagar kvar här uppe. Anställningen går ut den 3'e, också rätt skönt faktiskt. Sinnersjukt att jag inte har sovit i min egna säng på snart tre månader. Fast det är som en annan verklighet här uppe. Hemma existerar liksom inte för tillfället. Allt känns så långt bort. Förörvigt så kommer Julia upp på söndag, snacka om skönt, det känns konstigt att vara här utan henne.  Jaja, grattis till mig! Saknar er!!
Puss vänner!!





Denice


Kommentarer
Postat av: EMMELIE

GRATTIS IGEN DIN LILLA BISSUNGE!! <3

2010-03-24 @ 16:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0