Hänger du med Anna?

Hej bloggen!

Jag har precis stämplat ut för ikväll. Jag har sprängande huvudverk samt är galet trött. Det känns helt konsitgt. Klockan är ju trots allt bara elva och här sitter jag, typ redo för att gå och lägga mig. Gå och lägga mig/ åka till längan. Skämt o sido så hade jag faktiskt tänkt att åka med Maria och Emmelie när de åkte för ett par minuter sedan men jag hoppade det. Om vi hinner kila på syssan imorgon innan jobbet så blir det vinkväll på längan imorgonkväll istället.

Hmmmm..justja.  Sjukt irriterande. På senaste har jag hört av ett x antal personer att jag är lik Anna Bergendahl. Peter la precis upp en bild på mig, någon minut senare kommenterar hans kompis bilden,..- hänger du med Anna Bergendahl?. No fucking way. Det är så konsigt för jag kan verkligen inte se någon likhet alls..
Hmm... Jaja. Någon annan som tycker att vi är lika? och nej, jag vill inte att du, fiskis ska kommentera..........


Anna Bergendahl bilder och skvaller | Allt om Anna Bergendahl!









Denice

Kommentarer
Postat av: mammis

joo lite likhet finns det..men du är mycket vackrare! Puss

2010-03-20 @ 11:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0