actionplog så att säga

Hej Bloggen!
Jag sitter inne på rummet och pluggar teori. Jag fick nyss ett brutalt uppvaknande. Det är inte långt kvar till skrivningen nu och jag är inte redo. Nej herregud.
Det blir råplugg se sista dagarna. Tror ni sjääälva att jag kan snabbplugga hela körkortsteorin? Tokig jag är.
Hur som helst. Jag hade riskettan idag. Tre timmar fullmatad med fakta som jag redan är medveten om. Men det var rätt intressand. Eller mjaa, inte tråkigt iallafall..

Julia och Peter kilar hem på måndag. Tre arbetsdagar. Jag kommer gråta krokodiltårar- och det vet ni om!
I helgen är det iallafall fullspäckat på Hatten, det är marknar i hela arjeplog så de kommer tydligen en hel del folk hit då. Kanske blir roligt.

Bilddags då eller vad säger ni?

Toksötsnuttbulle jossan



Och det vet ni ooooooomm


Julia är vinsugen- som alltid. Notera plastglasen!



i vårat fäcsha badbum- tillsammans med Åsa



Diskdags!



Pussgulli



Moviestaaar oh moviestaar..



Sminkad



gullsis



Gullsis två!!!


Stääädat rum!!


peeter






Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej saknar dig denise

2010-03-12 @ 15:26:23
Postat av: nis

saknar dig också

2010-03-13 @ 01:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0