Trött som få

Hej vänner! :)
Ligger i min säng helt slut är jag. om 1 timme och 45 minuter ska jag vara duschad klart och ha varit förbi firat och hämtat min kjol som jag ska ha ikväll. Jag kan inte säga vad jag ska göra för då kanske den personen de handlar om får veta det och då blir det ingen överraskning! Så jag ska vila 15 minuter tänkte jag och sen börja fixa mig. Ska ta bilder under kvällen så ni ser vad det var jag hade för mig:)

Vad ska ni göra ikväll?

Juste jag har ju shoppat lite i veckan, i tisdags köpte jag ett par nya solglasögon i onsdags var jag och marlene i solna och då lyckades jag hitta en vit kofta, ett svart baslinne och en jätte fin kjol som jag ska ha ikväll. Fick ju i julklapp av världens bästa svärföräldrar ett presentkort på hm som jag inte hittat något för innan, så nu när jag såg den så tänkte jag äntligen! Och jag tror att Nuray tyckte det var ett väldigt bra köp, hon tyckte den var jätte fin :)


Men nu måste jag vila en liten stund så jag orkar med kvällen, vi hörs imorgon :)

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0