Teorinprooooov?

Godkväll!
Jag slutade jobba för ett tag sedan. Det har varit sinnessjukt lungt ikväll. Jag har varit själv i resturangen men trots det så fanns det knappt något att göra. Super skönt, om ni frågar mig..

Såå till The big news. Jag hade skrivningen idag och.... jag klarade mig! Halvägs på körkortet och ni anar inte vilken lättnad. Mamma var den första personen jag ringde och ni kan tro att de som såg mig hoppa runt som en tok i just de ögonblicket måste trott att jag var lätt skadad. Jag är inte skadad, bara glad! Måtte uppkörnigen gå bra nu.

Hur som helst. Jag vet inte om jag har berättat det.,,  men förtillfället bor jag här på hotellet. Det är lite ensamt men rätt så skönt. Än så länge fungerar det toppen men snart ska jag kila tillbaka till längan och övernatta en natt eller två. Tror inte man mår bra över att bo ensam för länge, visstva!?

Ikväll hade jag planerat ett glas vin men de bliiiir filmmys istället.

Dags att kila. Ring om du vill!
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0