smärta smärta smärta

Hej!

Nu ligger jag i sängen som alla andra eftermiddagar, jag har början till migrän i princip varenda dag utan att överdriva och de vet ni som känner mig väl. Jag har ätit 8 olika mediciner treo, sumo, imigran, amogran, magnesyl, nässprayen, naproxen, citodon och nu har jag ändå säkert glömt någon. Vissa av dessa tar bort min huvudverk antingen för en stund eller så försvinner huvudverken men resten av min kropp börjar må skit. Man blir galen av att ha ont precis hela tiden, om jag ska göra något roligt som att gå ut en kväll med mina kompisar så är jag rädd för att få migrän och spänner mig redan då och sen kommer de.

På min bal och min student ska jag ligga hemma i min säng då? På den förhoppningsvis bästa dagen i mitt liv. Jag har även gått på massage, behandling för migrän och nu den 15 mars ska jag börja med akupunktur och jag ber verkligen att detta ska funka. Den 8 mars ska jag till läkaren också och då ska jag be om att få göra en magnetröntgen, tänk om jag har e tumör?

Sådär nu har jag fått tycka lite synd om mig själv en stund, började leka lite med designen idag, när nisse kommer hem måste vi ta bilder till våran blogg och sen får jag ta och fixa den på riktigt. Nu är de inte lång tid kvar tills skrutten kommer hem, längtar!!


Nu ska jag sätta på en film My sisters keeper och se om jag kan se den, jag hoppas på att somna för då känns de kanske bättre när jag vaknar sen.



Tänkte lägga upp mina minnes bilder sen när jag känner mig lite bättre. Har inte så mycket bilder att bjuda på tyvär.

när jag jula och nis var och kolla på flickan som lekte med elden i november,julias rumpa som ni ser.


PUSS EMMELIE

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Tycker synd om dig, men du fick iallafall LITE skratt på webdesignen ;)

hööh hööh

2010-03-04 @ 17:27:09
URL: http://nelija.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gå på synkontroll och kika så du inte har något synfel som stör, det kan ge migrän! Lycka till :)

2010-03-04 @ 18:06:46
Postat av: Emmelie

Cornelia: Haha ja men jag vet inte varför, alla skratta ju. Måste helt klart ha varit maten:D Grattis i förskott lilla nelia.



Anonym: Tack, ja de kan de mycket väl bero på, men de finns i min släkt så tror bara de är ärftligt :)

2010-03-04 @ 20:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0