shopping

Hej här kommer jag med ett inlägg igen, inte dåligt va?

Tänkte bara visa er mitt senaste köp på hm och så tänkte jag visa de jag planerar att beställa men kan inte riktigt bestämma mig om jag ska vänta med de.



Detta har jag köpt iallfall

längtar efter att få använda den, älskar färgen



sen denna till i sommar


och denna vet inte om jag gillar den eller ej 

och denna fast den kommer i mitten av april


denna kommer också i mitten av april



Och här är de som jag funderar på att köpa, men tror faktiskt att jag vill prova de i butik först.

En urgullig midjekjol



och den här söta koftan som absolut inte är min stil men tycker den är jätte söt




Så vad tycker ni ska jag beställa detta eller vänta med de? behöver lite smakråd hehe.

Förresten sitter jag och väljer mellan 2 studentklänningar och nu måste ni verkligen hjälpa mig vilken ska jag välja, klänning 1 eller klänning 2?

Klänning 1


Klänning 2




PUSS EMMELIE


Kommentarer
Postat av: Alex

nr 2!! :D

2010-03-04 @ 15:40:21
Postat av: Cornelia

Nummer två! Men Emmelie, jag tyckte du sa att du inte var gjord av pengar? SÅ SKA DU KÖPA MASSOR AV KLÄDER, nej nu blir jag ledsen!

2010-03-04 @ 17:28:36
URL: http://nelija.blogg.se/
Postat av: Emm

Hahah ja men cornelia jag kanske inte ska köpa klänningen denna månad ;) Du frågade ju inte ens om jag ville följa med, jag fick ju bjuda in mig själv :(

2010-03-04 @ 20:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0