såå skönt att vara ledig!

Hej!

Det känns som att denna dag kommer att bli en bra dag, eller kanske hela veckan? hoppas. för det första är jag ledig idag eftersom att alla lärare har studiedag och klockan 16:00 ska jag börja min akupunktur behandling för första gången och Julia kommer hem!! ÄNTLIGEN!

Nu är det bara nisse kvar som ska ta och komma hem!
Sen på onsdag ska jag och marlene åka till solna och shoppa, jag måste börja leta skor och studentklänning redan nu känner jag. Får se om jag hittar något, skulle vilja ha en till klocka också. Jaja vi får väl se, igår var jag förresten och kolla på hus tillsammans med marlene och jörgen, ett riktigt äckligt skithus som jörgen sa att inte ens skull vilja ha om han fick de. Sen ett annat som var super mysigt och jätte fint, hade pool och det var väldigt mycket min stil.

Efter de lämna jörgen mig och marlene på järnvägscafét och vi gick sen hem till dom och åt middag, jag lekte med wiggo och på kvällen så höll jag och marlene på med scrapbooking och jag gjorde ett kort till min älskling. Det var jätte roligt att sitta och pyssla, de kommer jag göra fler gånger!



Fint va? haha.

Nu ska jag se nyaste avsnittet av G.G fan så jag har längtat alltså. Sen ska jag lägga mig i badet för jag känner mig inte fräsch. Ska även göra ansiktsmask jag börjar nämligen få dålig hy känner jag.


Sen ska jag bege mig mot alla dessa nålar som ska sättas över hela min kropp, snälla håll tummarna för att jag slipper ha migrän i fortsättningen!

Hoppas ni får en härlig dag, jag längtar tills jag ska ut i solen.
PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0