nu blir det natti natti

Hej!

Ligger nu i sängen hos min älskling och ska när som helst sova, jag är jätte trött och ska upp vid 8 imorgon.
Idag har jag haft en toppen dag, först lunch  och fika med Julia och Andréa som jobbar där, sen var jag med Julia i centrum och efter det åkte vi hem till mig och leta lite kläder som Jullan kunde låna av mig tills ikväll då hon och Petra skulle ut, jag tänkte följa med men då skulle jag säkert skita i skolan imorgon och jag bara måste vara där.

Vi ska istället gå ut nästa helg på grodan jag, andrea och julia. Man vet aldrig om det blir fler som hänger på :)

Efter att vi letat kläder och jag städat lite i mitt rum så åkte vi hem till jullan och där hade hennes mamma gjort stuvademakaroner mummms!

Vi på cafét idag :)

 



Sen kom firat och hämta oss och vi skjutsa dom till stationen, sen börja jag och min man att tjaffsa så jag blev hemma hos mig och han åkte till sig (detta är väldigt ovanligt när de gäller oss haha) Efter ungefär en halvtimme så skickar han ett älskling förlåt sms och jag fortsätter vara lite små grinig tills jag märker att de inte funkar för han blev bara kall mot mig då haha. Så sen fick han komma och hämta mig och nu är jag här.

Jag har ju lovat er att lägga upp gamla bilder här, men jag har flera 1000 bilder på min gamla bärbara men den är så förbaskat seg så det finns ju inte, tar typ en kvart att föra över 1 bild på usb minnet. Någonting har hänt med den. Jag satte igång den idag eftersom min lilla pärla var hos firat, men jag tappa tålamodet totalt åååh vill bara att någon ska fixa min stora bärbara så man kan använda den normalt utan att vilja slå sönder den varenda gång. Jag har även bilder på pappas nya dator som han förde över från hans förra och där hade jag mycket bilder. Så någon dag ska jag se till att lägga upp en massa gamla bilder (när jag får tid och ork)


Nu blir det att sussa så jag orkar imorgon. Jag önskar min bästa vän Denice lycka till och håller tummarna för att det ska gå så bra som möjligt :)

PUSS EMMELIE

Kommentarer
Postat av: Gossis

Jullan du är så gossssi och det vet du om

2010-03-16 @ 23:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0