lite uppdatering från gårdagen

Hello! Hoppas att alla njutit av min första videoblogg någonsin!

Vi var på ett "fjortis" ställe som heter kalas, ett ganska dåligt ställe egentligen eller människorna var ganska torra, men det kan ju vara för att man inte kände någon alls. men vi hade verkligen skit kul och igår platsade vi nog lite bland dessa fjortisar måste jag säga.. Vi gick mest runt och drev hela tiden, spelade in filmer på kameran när vi prata och drev om massa. Vem vet vi kanske lägger upp en liten videosnutt.

När vi var ute igår så försökte något fyllo sno en bil, så precis bredvid oss blir det värsta slagsmålet.


Vi har nu ätit frukost och ligger på hotellrummet och kollar igenom bilder från gårdagen. Våran buss till bålsta går 14:40.

lite bilder då

















hur stor är chansen att vi träffar på henke och sebbe
från bålsta?



Nu får det räcka nu ska jag borsta mina tänder och försöka göra det bästa av situationen med att försöka se lite fräsh ut.

PUSS EMMELIE OCH ANDRÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0