Lite bilder?

Hej! :)

Nu var det några dagar sen ni hörde något från mig, så jag tänkte bara säga att jag lever och mår bra!
Sitter och har försökt plugga lite teori men ääh. Vi har ingen engelska denna vecka så skönt!! Så jag får det så lyxigt att jag kan sitta här och blogga. Min man åkte för en stund sen, skulle äta lunch med en kompis och jag ska om några timmar bege mig mot enköping tillsammans med pappa.

Ikväll ska jag hjälpa hjärtis att packa, hans lag åker till Cypern imorgon på träningsläger (jag är inte alls avundsjuk!)

Tänkte iallafall att jag ska lägga upp några bilder från i fredags då vi hade överraskningsfest för stefan Andréa´s pojkvän som fyllde 20.

Snyggo jula


En glad Andréa och Stefan


min nya kjol jag prata om, kände mig lite väl sommrig


jag och julia åkte lite bil


Vi var lite lätt glada och förresten kollar inte
ens jullan på vägen när hon kör bil


Julia var duktig och bar 10 pizzor plus 2 hamburgertallrikar


så hon fick en puss av mig


Sen blev det mycket dans, sång och sexcharader.


Det tar så otroligt lång tid att ladda upp bilder så nu får det räcka. På lördagen åkte iallfall jag och Jullan och hyrde film + chips och dipp. Men det blev ingen film för vi fick något ryck och ville gå ut, vi var ute i kanske en halvtimme sen fick vi yttligare ett ryck och följe med tobbe, fabian, allan, jadvi och steffi hem till tobbe där det blev lite efterfest. Var bara så himla kul att träffa alla igen, känns som om det var 100 år sen. Hemma hos tobbe var också amanda och evelina :)

Ha det nu så bra
PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0