kommer inte finnas någonting kvar

Hej vänner! : )

Sitter och kollar på kläder och sånt som jag behöver, det kliar verkligen i mina fingrar vill handla!!! Har redan en räkning till hm på 800:- bra jobbat och jag är inte ens nöjd med de jag köpt, inte allt iallfall.

När jag får min lön ska jag försöka betala bort så mycket som möjligt på den, jag behöver egentligen inte betala någonting till hm denna månad har redan betalat 1100, men hatar att ha skulder jag kan liksom inte riktigt slappna av haha.

Men jag ska fasen åka och vårshoppa i slutet på månaden, detta ska jag införskaffa någongång under våren iallfall, man vet aldrig med mig jag hinner ändra mig om saker 100 gånger om, man hittar ju inte lika mycket på internet som när man går i butiker.

såhär hade jag tänkt att se ut på studenten iallfall.





lär inte bli några av dessa skor tror jag, de är mer för att de ska fyllas med bilder i bloggen;)
fast jag skulle vilja ha dom vita, har inga vita högklackade skor i garderoben.



Till vardags lär kanske något av dessa bli mitt

den här kommer jag att köpa om den sitter bra.
skit cool om jag någonsin blir brun vill säga.


har tänkt att jag ska köpa röda converse men jag
ska köpa de i skin som jag bara väntar på att få hitta i min stl.
Så nu vill jag ha dessa istället


sitter den bra så ska jag köpa denna också


Tjejen som endast använder svart kommer helt plötsligt bli färgglad. JAG VILL HA SOMMAR NU!!

Nu ska jag gå och umgås med min bror, ha det toppen alla ni som kikar in här :)

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0