Hej bloggen !

Andréa här,
Vi spelade precis in en videoblogg, dock vill det inte funka att ladda upp den.....
SÅ, ni får klara er utan kvällens outfit faktiskt.
Förhoppningsvis kommer ämmälää ladda upp den senare.
För det är ju bara ett måste med en kvällens outfit har jag hört!

Just nu sitter vi på vårat hotellrum och dricker ååå sminkar oss lite, och jaaa lite sånt där nivet :)
Ämmälää står och tar ego kort som bara den och jag blir fan snart blind av allt blixtrande!!!!

Men det var allt för mig, nu ska jag fortsätta att dricka ååå sminka mig tills det är dags att dra ut:D
Kanske ta någre ego kort också ;)

aja!! tjineling alla glada <3 


VI FIXA DET!


nej alla tjejer som tycker om att snacka skit, vi är inte seriösa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0