Hallå hallå!

Hej! :)

Har inte skrivit på jätte länge känns de som, men det var väl inte så många dagar sen eller? Idag var jag ledig iallfall, jag och marlene var och åt lunch på jernvägscafét och sen åkte vi till centrum jag köpte då en svart vanlig kofta eftersom att alla mina som jag har är trasiga av någon väldigt konstig anledning.

Sen åkte jag med studentkommitén till lastberget då vi planera balen lite till och sen åkte jag till marlene, där jag sitter just nu. Vi har precis online shoppat lite, eller mest marlene. Jag valde faktiskt bort alltihopa, jag började med 5 grejer men gick ner till 0. Jag ska nämligen göra en super rolig grej i helgen och då kan jag tänka mig att det blir lite shopping.

Sen ska min pappa köpa ett par converse till mig på fredag, tror det blir ett par höga röda och finns det inte blir det blåa fast jag inte skulle ha de. Men jag hittar ju för fasen inte de vita skin conversen i min stl, jag blir galen!

Men jag gillar dessa skarpt också.



Jag funderar på att köpa dessa också, tycker verkligen att dom här är så as balla men hallå vågar jag? nej jag tror ej de! Marlene vågade iallfall haha.



Nu till den roliga händelsen, på fredag skulle egentligen jag julia och andrea gå ut i stockholm på grodan. Men den där svikaren Julia kunde inte, så prata jag med Andréa om det idag och vi kom fram till att vi fortfarande var as taggade. Så vi började prata om Uppsala så nu ska vi ut i Uppsala och även sova på hotell där lördag till söndag! Så vi åker in på lördag dag och kanske shoppar lite skulle jag tro, sen får det bli att bada lite i poolen, lite fix och förfest med några andra tjejer och sen utgång. Längtar verkligen, det kommer bli hur kul som helst! VISST ANDREA? :D

Ska min älskling få bo på hotell en vecka
 ska jag fasen göra det 1 natt iallafall
 
 

Vad ska ni göra ihelgen? :) Gå ut i uppsala kanske, så jag och Andréa känner igen någon haha.


Imorgon ska jag sitta och sälja biljetter till slutskivan som vi ska ha på göta källare hela dagen, så kom för tusan och köp. Vi kommer bara att sälja biljetterna i skolan så att ni vet.

Nu ska jag snart bege mig hemåt.

Ha det så bra!
PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0