Godnatt!

Hej vänner!

Jag är helt slut, har precis tagit bort sminket och borstat tänderna och nu är det dags för sängen men först ska jag försöka läsa några sidor i en bok som marlene köpte idag och som jag direkt la beslag på. Minns ni förut när jag läste boken nattfåk? Den handlar om spöken och det är Johan Theorin som skrivit den, denna bok som jag ska börja på idag är hans första bok och heter Skumtimmen hoppas verkligen att denna är minst lika bra, för jag älskade verkligen nattfåk.

Kan ju berätta lite om min dag innan jag verkligen säger godnatt. Dagen började med att jag följde med marlene till frisören kl kvart i 10, vid halv 12 började jag vilja gå så jag gick till Andréa´s fik och åt frukost. Sen åkte jag till min bror och vi uträttade lite saker i centrum och sen gick vi och kolla på fotboll där typ hälften av Bålstas befolkning var haha (nästan iallfall ;) ) Sen åkte jag hem till marlene och vi åkte till Andréa´s fik igen och fikade sen åkte vi och handla. Vi har ätit tacos till middag och ätit godis, chips och brieost och kex till melodifestivalen. Gillar inte Pernilla Walgren, tyckte orsa killarna skulle gå vidare Är de säkert att du älskar mig, hör du kärlekens vackra toner na na na eller nått sånt haha, tycker den är jätte mysig med fioler och allt, folkmusik liksom. Sen gubbarna som var jätte glada, tyckte faktiskt dom kunde fått komma vidare till globen. Fast egentligen var alla bidrag idag rätt dåliga, finns ju en anledning till att de heter andra chansen, inte sant?

Nästa vecka kommer min mobilräkning bli dyr, när jag röstar på Darin. Tycker egentligen inte att han ska till Eurovision men jag älskar han och hans låt är bra.


Iallafall Jörgen skjutsade hem mig till min älskling för en stund sen, som inte ens är hemma. Han är i solna och har pokerkväll med sina kära vänner och vet inte om han kommer hem inatt eller imorgon men de spelar inte så storroll, jag vill bara sova just nu.


Så nu måste jag säga godnatt, hoppas ni haft en trevlig lördagkväll :)
PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0