godmorgon

Hallå! Äntligen lördag eller vad säger ni? Jag ska ju göra en massa roligt idag, om 3 timmar åker vi till muppsala! Först ska vi lämna våra saker på rummet och sedan gå ut och shoppa lite, kanske hittar något jag kan ha på mig tills ikväll. Jag har tänkt att ha på mig en klänning som jag köpte redan i höstas men har inte användt den än, så nu är det dags.

Ska nu gå ner och äta frukost med svärmor och det är mycket ensamt om nätterna när inte min älskling är här :(
kan det inte vara måndagkväll nu?

Men men jag ska ju göra massa skoj nu så jag får inte klaga. Men nu ska jag packa ner de sista och börja göra mig i ordning.

Jag tror faktiskt att min mini pc får följa med till hotellet, så kika in senare :)

PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0