Gårdagen

Hehe, hej bloggen! Det blir ett snabbt inlägg innan jag kilar ner till längan och hämtar upp Julia och Peter.
Igår hade vi personalfest och tänkte bara ge en stor eloge till festkommiten som har planerat och genomfört en ur rolig fest. Gårdagen började med frukost hos mig klockan 10, vi hade tagit vår sista drick och köpt frukost, mousserande och massa annat. Därefter blev det en hel dag med en hel del tävlingar, sång, dans och fest. Mmm.. ni får vänta med att se pix tills jag kommer hem tror jag.. På tal om det, pappa kommer upp imorgon och jag slutar jobba på lördag! How greaat is that?
Jajaaa. Nu ska jag köra Peters bil till längan... för jag har körkort- och det vet ni ooooooooom!


Denice

Kommentarer
Postat av: shannon

Jag saknar dej ! Puss ♥

2010-04-03 @ 11:44:58
URL: http://annashan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0