Emmelie är här igen

Hej!

Bara lilla jag som tänkte tala ut. Tänkte börja med att berätta om min helg, i fredags var jag så jävla trött rent ut sagt efter att ha jobbat hela veckan. Jag och firat la oss i sängen efter 12 någon gång och jag tror inte ens att jag gav han en godnatt puss jag slockna på en gång och sen vakna jag vill 10 på lördagmorgon och kollade på tv en stund, sen vid 11 gick vi ner och åt frukost. Sen var de bara till att börja fixa sig för vid halv 1 åkte jag och firats mamma till väsby och träffa hennes kompis medan firat hade match i märsta. Vi gick runt och kolla lite affärer och fikade, sen åkte vi hem till Ferda och åt hemmagjord pizza och prata tills de att firat kom och hämta mig och då tog vi tåget till huddinge för att träffa min gudmor och mina bröder som redan var där. Vi åt gott, hade 5kamp och kolla på melodifestivalen, vi sov även över där och jag och firat låg nere i deras källare och kollade på toy story 1 på projektor, de var riktigt roligt att se den, dock såg vi inte klart den.

Dagen efter blev vi väckta av min gudmors 4 små barn som lekte som tusan med mina bröder. Vi spela wii fit och hade musiktävling, firat vann och min bror tobias kom självklart sist. Påvägen hem stannade vi till i solnacentrum och käkade vedugnspizza Muuuums!! Sen åkte vi hem och kollade på film och tog de lugnt.


Imorgon ska vi få våra studentmössor WHIIIIIHOOO!

Just nu har jag och pappa precis varit och köpt thaimat som jag ska äta när firat kommer hem, lite av våran grej de där att käka thaimat, jag tror faktiskt att vi är några av deras stammisar! :)


Har tyvär ingen lämplig bild att lägga ut men de kommer i nästa inlägg:)


PUSS EMMELIEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0