blond eller brunett?

Hej :)

Hoppas de är bra med er alla, med mig är de bra förutom lite huvudverk men inte så farligt faktiskt. Ligger just nu i sängen och väntar på att de okända ska börja eller så ska vi se på film, minns dock inte vad den hette.

Idag slutade jag vid 11 och åkte sen och fika tillsammans med Marlene och efter de fick jag min födelsedagspresent av Baris och Ylva en nagelförlängning av deras kompis Linda. Hon kom hem till mig och gjorde naglarna, riktigt riktigt lyx och jag blev jätte nöjd.

Nästa vecka på torsdag ska jag klippa mig och antagligen färga håret men frågan är ska jag fortsätta vara brunett eller ska jag bli blond igen? detta känns jäkligt jobbigt för mig så ni måste verkligen hjälpa mig, vad tycker ni blond eller brunett? Tror att jag kommer vilja vara blond till sommaren, jag tröttnar så lätt på att vara brunett tror jag.

här är jag trött och känner mig allmänt äcklig, ni ser även mina naglar och mitt hår.

och så måste jag visa en bild på när jag är blond. Tyvär hade jag ingen där jag var ofixad och med en toffs så det blonda känns mer självklart, men de flesta har ju sett mig irl i båda :)




Förresten har jag glömt att säga att jag fått min studentmössa, så här får ni se den också :D
Jag ser ut som en riktig mupp men skitsamma är stolt över min mössa haha! Har ni också fått eran? :)



Tog en mössa med en ny design för i år, skärmen är i skin istället för i plast och den har svarta ringar som mönster där de är broderat och inuti mössan är den helt svart med en ficka så man kan förvara legg och kort osv.



Nej, nu ska jag ta upp min cola och fortsätta med att äta godis framför tvn, för snart börjar det okända! :)


PUSS EMMELIE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0