äntligen

Hej alla ni som orkar kika in här! :)

Igår var jag ju på akupunktur aj aj vad ont det gjorde :( Iallafall på vissa ställen fyfan, jag är fortfarande helt öm i kroppen och eftersom att jag blev sjuk och fick feber första gången jag gick på en annan behandling för min migrän så stannar jag hemma idag från min första lektion för att vila. Jag kommer nog gå på min sista lektion som är kl 20 i 2 iallfall. Men nu måste jag börja göra mig i ordning för om en halv timme ska jag och Julia åka till järnvägscafét och äta lunch.

Jag ska få träffa Julia efter 2½ månad YES! :D

Måste skynda mig nu om jag ska hinna, kanske lämnar ett inlägg med bilder senare idag.

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0