Älskar att våren är påväg

Hej! :)

Nu har ni inte hört från mig på ett par dagar och det är för att de helt enkelt inte blivit så att jag suttit framför datorn, men nu har jag inte speciellt mycket att göra så nu ska jag banne mig ha min "datortid". Firat åkte till träningen för en stund sen och nu sitter jag här i hans rum och solen lyser än, för bara några veckor sen var det alldeles mörkt ute vid den här tiden. Jag mår verkligen bra av att känna att de snart är vår, för jag ser de inte som vår riktigt än.

Jag har lärt mig spela ett spel från turkiet (tror de är därifrån, man spelar de där iallfall) Okey heter det och det är skit roligt, jag lärde mig de egentligen på julafton när firats föräldrars kompisar var här och spela de, men här om dagen fick jag lära mig de på riktigt och i söndags var min bror tobias här på middag, han fick äta turkisk mat för första gången och han verkade tycka de var riktigt smaskigt, så när firat åkte på bio med några kompisar spelade jag, tobbe och firats pappa osman Okey vi lärde tobbe de haha. Även igår spelade jag och mina kära svärföräldrar de och jag vann (tror jag) haha, så idag kommer båda mina bröder och ska äta här med oss och sen ska vi spela Okey igen haha, känns som att detta kommer bli en ny kvällsaktivitet för min del. Nu behöver vi bara lära Firat de, han kan de väl egentligen men inte så bra iallafall.

Det omtalade spelet


La precis in lite bilder från min kamera som jag inte gjort på mycket länge, där fanns bilder från när vi var på Ballbreaker för några veckor sen med hjärtis, hans bror och hans flickvän Ylva, min bror victor och en gemensam kompis till oss alla.

Ylva och Baris



Rodi och Victor



Min råtta



Om 1 vecka kommer Julia hem och jag längtar så mycket efter henne och Denice, de dröjer tyvär lite längre tills jag får träffa min allra bästa Denice, gud vad jag ska krama henne hårt när hon kommer hem.

Jag och denice har inte gett varandra några födelsedagspresenter än, vi ska istället åka den 24 april och se på Bounce i globen och äta ute tillsammans innan, tror att Andréa och Julia ska med också. Det kommer bli super roligt att få göra något alla 4 det var verkligen inte igår, en helkväll med mina 3 favorittjejer.

Nåja ni får alla ha det så jätte bra, snälla vår och sommar skynda er jag längtar!!! Jag har inte så mycket bilder på firats dator förutom från Gran Canaria, så det bli ingen bild på mig här. Förresten har jag kommit på att jag tar verkligen aldrig bilder längre.

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0